Recenze:
Děkujeme skvělé Miriam, Isis a Pavlovi.
LAS MORLAS
LAS MORLAS
Informace o hotelu
Hotel je umístěný přímo u krásné písečné pláže, obklopen tropickou zahradou s kokosovými palmami a tropickou vegetací. K ubytování slouží 148 klimatizovaných pokojů (z nichž 4 pokoje jsou vyšší kategorie – suites), s vlastním sociálním zařízením, minibarem, vysoušečem vlasů, trezorem, telefonem a satelitní televizí. Všechny pokoje mají vlastní balkon či terasu. V rámci programu ALL INCLUSIVE lze využít stravování v bufetové restauraci „El Coral“ nebo ve specializované a la carte restauraci „Las Olas“. V areálu jsou k dispozici 4 bary, včetně pěkného snack baru „El Chiringuito“, který je k dispozici hotelovým hostům po celý den. Hotel má pěkný bazénový komplex a brouzdaliště pro děti (s lehátky a slunečníky), fitness a wellness centrum s masážemi, miniklub s celodenním programem pro děti od 4 do 12 let. Nechybí zde aerobik, kurzy tance, potápění, animace, živá hudba, každovečerní představení a diskotéka. Na hotelové pláži je možné využít širokou škálu vodních sportů, například šnorchlování, kajak nebo plavbu katamaránem. Pro sportovní vyžití jsou k dispozici kurty na plážový volejbal, stolní tenis, kulečník, stolní hry nebo obří šachy. Hotel má směnárnu, internet, hlídané parkoviště, prádelnu, zdravotnickou službu a obchůdky se suvenýry či zbožím denní potřeby. Centrum města Varadero se nachází jen 2 km od hotelu, ke zpestření volného času rovněž doporučujeme navštívit delfinárium či marínu, ze které každý den odplouvají katamarány na panenský ostrov Cayo Blanco. U hotelu lze zapůjčit automobil, skútr nebo kolo pro výlety do okolí.
Popis hotelu v pdfAktuální počasí
Informace o pokoji
Reference portálu
Reference zájezdů s tímto hotelem
LAS MORLAS 4*
Romana, Jaroslava
COPACABANA 3*/LAS MORLAS 4*
Anna, Milan
LAS MORLAS 4*
Jaroslav, Blanka
LAS MORLAS 4*
Hana, Miloslav
Recenze:
Náš let z Prahy do Paříže byl těsně před odletem zrušen a díky cestovní kanceláři Kentlucky, která udělala nemožné a zajistila náhradní let, jsme stihli letadlo z Paříže do Havany a strávili jednu z nejkrásnějších dovolených .
Především obrovský dík paní Vějířovské
LAS MORLAS 4*
Lenka, Zdeněk
Recenze:
Setkali jsme se,náhodou při našem pobytu v Morlasu, s vaším delegátem Pavlem Skalským a tak na nás zapůsobil svým přístupem a službami,že jsme začali vybírat zájezdy už jen u vaší cestovky...v Morlasu jsme byli již 12x a na Kubu jezdíme 2x-3x do roka,od 2004.Do té doby jsme cestovali pouze se Student agency a jen s německými cestovkami.Jelikož pocházíme z Vlašimi a ještě navíc jsme zjistili ,že máme společnou známou z Vlašimi M.H.,která s vámi spolupracuje.Jen jsem chtěla poradit o Kawamě,kam jsme jezdili ze začátku asi 8x za s sebou,kdy byl ředitel "Pepé",tak to v Kawamě,nějak běželo,jediný kubánský hotel,pokoje jsou stejné jako všude v jiných hotelích.Všichni jsou z něj zklamáni,žádné služby nefungují,pokoje bez výměny ručníků a ložního prádla,odnášení rumů a potravin z barů přímo zaměstnanci před hosty,během dne, domů...žádná kontrola,ke snídani žádný sýr,vejce, jogurty,salám,šunka,mléko,cukr...nic a odpovědí je,že je málo lidí na snídani,tak je prý úměrná hostům.U barů koktejly bez rumu...prý došel...Změnilo se vedení a je tam naprosté bezvládí...Hotel je nejprodávanější,protože je nejlevnější,ale bylo by dobré hosty ,potencionální,připravit opravdu na krok zpět na rok 1910.Jsou pak rozčarováni a obrací se to proti cestovce.Vím,jaká je situace,ale na všech jiných hotelech se drží určitá dostupná úroveň a proto jezdíme stále do Morlasu,tam je paní ředitelka ,kterou stále někde vidíte se pohybovat po hotelu a hotel běží bez problémů. lenka seidlová
LAS MORLAS 4*
Petr, Ondřej
LAS MORLAS 4*
Petr, Ondřej
LAS MORLAS 4*
Ladislav, Elena
Recenze:
Slabé stravování
COPACABANA 3*/LAS MORLAS 4*
Tereza, Jiří
Zajímavá místa v okolí
Storno podmínky
- poplatek za storno rezervace do 21 dnů před příjezdem = 2% z celkové ceny rezervace (minimálně 5 EUR)
- poplatek za storno rezervace 20 - 11 dnů před příjezdem = 50% z první noci
- poplatek za storno rezervace 10 - 2 dnů před příjezdem = platí 1. noc
- poplatek za nedojezd = 100% z ceny všech služeb